علمی کاربردی پژوهشی فنی

اتوکلاو

وصيت نامه شهدا مسیحی

وصيت نامه شهدا زوريك مرادي مسيحي (مراديان) اولين شهيد نظامي ارمني در دوران هشت سال دفاع مقدس است. وي تنها فرزند پس خانواده اي بود كه در هفتم تير ماه 1339 در تهران چشم به جهان گشود.

در سال هاي تحصيلي دوران ابتدايي در دبستان «ساهاكيان» بااينكه به اتفاق والدين و چهر خواهر خويش در يك اتاق زندگي مي كرد ولي هميشه شاگرد اول بود.تحصيلات دوره راهنمايي و متوسطه را در دبيرستان ارامنه«كوشش داوتيان» ادامه داد اما در عين ناباروري خويشاوندان و دوستان و با وجود قبولي در امتحانات اعزام به خارج، اين جوان با استعداد سال آخر دبيرستان را ناتمام گذارد و داوطلبانه چند ماه پيش از شروع جنگ تحميلي به خدمات سربازي رفت.


وصيت نامه شهدا پس از طي سه ماه دوره آموزشي در «شاهرود» به لشكر 64 اروميه منتقل گرديد. سرانجام بعد از هشت ماه خدمت بر اثر اصابت تركش خمپاره و مجروحيت شديد در تاريخ نوزدهم مهر ماه 1359 در جبهه پيرانشهر، تقريباً نوزده روز بعد از شروع جنگ تحميلي به خيل شهادت پيوست.

پيكر اولين شهيد نظامي ارمني«زوريك مردايان» پس از انجام مراسم مذهبي در 24 مهرماه 1359 در گورستان ارامنه در جاده خراسان در ميان حزن و اندوه مردم به خاك سپرده شد وصيت نامه شهدا

برچسب ها: وصيت نامه شهداي مدافع حرم , وصيت نامه شهدا درباره حجاب , وصيت نامه شهداي شاخص , وصيت نامه شهداي انقلاب , وصيت نامه شهدا درباره نماز , وصيت نامه شهداي دانش آموز , وصيت نامه تاثيرگذار شهيد , دانلود وصيت نامه شهدا , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 آذر 1399 ] [ 17:52 ] [ علی ]

[ ]

نمونه های ساخت کلیپ مذهبی

پروژه آماده افترافکت عیدفطرEid & Ramadan Intro

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کلیپ مذهبی

کیفیت : 1080*1920 حجم : مگابایت نیاز به پلاگین : دارد سازگار با افترافکت : Cc+ و بالاتر

به مناسبت عید فطر امروز برای شما عزیزان پروژه آماده مخصوص عید فطر با پشتیبانی از زبان فارسی را آماده کرده ایم.پروژه آماده افترافکت با نام Eid & Ramadan Intro محصولی از شرکت (Motionarry) بدون نیاز به هیچگونه پلاگین اضافی و قابل استفاده برای هیئت های مذهبی ، کانون های فرهنگی تبلیغاتی و کلیپ های مذهبی می باشد به همراه آموزش استفاده و جایگذاری پروژه ، این پروژه برای استفاده نیاز به پلاگین های TRAPCODE PARTICULAR VC ELEMENT 3D دارد .هم اکنون می توانید این پروژه حرفه ای و تجاری افترافکت را با لینک مستقیم از جلوه سرا دانلود کنید.

12

خرداد,1398

دانلود پروژه افترافکت امنیتی و پلیسی Secret Crime Investigation

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کلیپ مذهبی

کیفیت : 1080*1920 حجم :34 مگابایت نیاز به پلاگین : ندارد سازگار با افترافکت : CS5+ و بالاتر

اگر قصد ساخت فیلم ها یا کلیپ های پلیسی یا امنیتی را دارید این پروژه حرفه ای افترافکت کاملا مناسب شماست. این پروژه محصولی از شرکت videohive می باشد که توسط آن می توانید کلیپ های پلیسی ، امینیتی ، جنگی و موارد اینچنینی بسازید . تمامی چیزهایی که نیاز دارید مثل اثر انگشت ، نقشه محل ، اطلاعات هک و امینیت و . همه و همه در این پروژه موجود است .و از طرفی قابلیت جایگزینی تصویر و متن هم دارد . هم اکنون این محصول ارزشمند افترافکت تا از جلوه سرا با لینک مستقیم دانلود کنید.

09

خرداد,1398

دانلود پروژه مذهبی افترافکت رمضان مبارک Videohive Ramadan Mubarak V2

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کیفیت : 4K حجم : 309مگابایت نیاز به پلاگین : ندارد سازگار با افترافکت : CS5+ و بالاتر

دانلود پروژه آماده افترافکت با نام Videohive Ramadan Mubarak V2 محصولی از شرکت ویدئوهایو (Videohive )بدون نیاز به هیچگونه پلاگین اضافی و قابل استفاده در موضوعاتی همانند : ماه مبارک رمضان ، مذهبی ، به همراه آموزش استفاده و جایگذاری پروژه ، با کیفیت 4k هم اکنون می توانید این پروژه حرفه ای و تجاری افترافکت را با لینک مستقیم از جلوه سرا دانلود کنید.

02

خرداد,1398

دانلود پروژه آماده افترافکت رمضان VIDEOHIVE RAMADAN ANIMATION

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کیفیت : 1080*1920 حجم :10 مگابایت نیاز به پلاگین : ندارد سازگار با افترافکت : CS6+ و بالاتر

کلیپ مذهبی

با توجه به این که این روزها در ایام مبارک رمضان قرار داریم نیاز به پروژه های آماده مذهبی و رمضان بیش از پیش احساس می شود از همین رو امروز برای شما عزیزان پروژه رمضان با سبکی متفاوت و موشن گرافیک را آماده کرده ایم که می توانید برای کانون ها مذهبی برنامه های کودکانه و موارد اینچنینی از آن استفاده نمایید هم اکنون این پروژه حرفه ای افترافکت که دارای فوتیج های مذهبی و جذاب نیز می باشد را از جلوه سرا دانلود کنید.

برچسب ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 آذر 1399 ] [ 10:05 ] [ علی ]

[ ]

وصیت نامه شهدا دانشجو

یا حسین

بازتاب اندیشه سیاسی امام خمینی (س) در وصیت نامه شهدای دانشجو

‏چکیده‏ وصیت نامه شهدا

‏‏انقلاب اسلامی ‌ایران هم‌چون بسیاری از انقلاب‌های بزرگ جهان در قرون اخیر، تأثیرات فراوانی از آرا و‌اندیشه‌های رهبر خویش پذیرفت. حضرت امام‌خمینی (ره) به عنوان یک رهبری دینی و سیاسی، تأثیرات غیرقابل انکاری بر افکار اقشار مختلف مردم‌ ایران گذارد. تجسم یافتن امام (ره) به عنوان تجسمی ‌از اسلام ناب، موجب شد بسیاری از اصول و ارزش‌های اسلامی، بر اساس آرا و‌اندیشه‌ها و نیز سیره عملی‌ ایشان در اذهان مردم شکل گیرد. رزمندگان دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی را می‌توان یکی از اقشاری دانست که با توجه به اعتقادات مذهبی خویش، تأثیرات فراوانی از آرا و‌ اندیشه‌های امام راحل (ره) پذیرفتند. وصیت نامه شهدا در این میان، شهدای دانشجو با توجه به حضور فعال‌تر در عرصه سیاسی و اجتماعی و نیز ورود بیشتر عرصه نظری و تئوریک، از قابلیت بیشتری برای تأثیرپذیری برخوردار بوده‌اند. سؤال اصلی در این پژوهش بررسی چگونگی بازتاب مؤلفه‌های‌ اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) بر‌ اندیشه شهدای دانشجو می‌باشد. برای احصاء مهم‌ترین مؤلفه‌های‌ اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) از تحلیل ثانویه آرا و‌ اندیشه‌های ‌اندیشمندان مطرح در حوزه‌ اندیشه امام استفاده شده و مؤلفه‌هایی از جمله تکلیف‌محوری، شهادت‌طلبی، استقلال، آزادی و ... که بیشترین تکرار را در آرای آنان داشته‌اند، به عنوان مهم‌ترین مؤلفه‌های ‌اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) پذیرفته شده‌اند. مهم‌ترین مؤلفه‌های‌اندیشه سیاسی شهدای دانشجو نیز با توجه به محدودیت‌های موجود برای دستیابی به ‌اندیشه سیاسی شهدا، با استفاده از روش تحلیل محتوا، از وصیت‌نامه‌های شهدای دانشجو استخراج و تحلیل شده و با مؤلفه‌های اساسی ‌اندیشه سیاسی حضرت امام مورد نسبت‌سنجی قرار گرفته است ووصیت نامه شهدا را مطالعه کنید.


برچسب ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم , وصیت نامه شهدا درباره حجاب , وصیت نامه شهدای شاخص , وصیت نامه شهدای انقلاب , وصیت نامه شهدا درباره نماز , وصیت نامه شهدای دانش آموز , وصیت نامه تاثیرگذار شهید , دانلود وصیت نامه شهدا , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 آذر 1399 ] [ 9:26 ] [ علی ]

[ ]

روش های خاص کلیپ مذهبی

بگذارید در همین ابتدا اعترافی بکنم. پیش از نصب و تجربه Vizmato با خود می گفتم که "این هم یک ویرایشگر ویدیوی تکراری دیگر است" و حقیقتا انتظار چیز غافلگیر کننده ای را نداشتم. اما پنج دقیقه کار با اپلیکیشن کافی بود تا بدانم که بسیار عجولانه قضاوت کرده ام.


Vizmato هر آن چه از یک اپلیکیشن ویدیو کلیپ مذهبی ساز ایده آل انتظار دارید را برآورده کرده؛ یک ویرایشگر ویدیوی فوق العاده خوش ساخت با افکت های متنوع که حتی آماتورترین افراد هم به سادگی با آن ارتباط برقرار می کنند.


محصول تحسین شده تیم Global Delight Technologies بعد از گردآوری بیش از 4 میلیون طرفدار در پلتفرم iOS، حالا به صورت بتا روی پلتفرم اندروید هم منتشر شده تا افراد بیشتری بتوانند شانس تجربه امکانات هیجان انگیز آن را داشته باشند.



در Vizmato می توانید به هر ثانیه از کلیپ افکت های مختلفی اضافه کنید، و چندین ویدیو را به سادگی یک اشاره به هم بچسبانید.

Vizmato در قالب کلی تفاوتی با ویرایشگرهای دیگر ندارد. یا می توانید در لحظه و با فیلترهای زنده ویدیو ضبط کنید، یا اینکه به ویرایش ویدیوهای ذخیره شده در گالری بپردازید. وجه تمایز این اپلیکیشن با بسیاری از ویرایشگرهای دیگر اینجاست که یک سری قابلیت اجتماعی هم دارد؛ در واقع می توانید Vizmato را اینستاگرامی در نظر بگیرید که امکانات ویرایشی بسیار بیشتری به شما ارائه می کند.


این امکانات ویرایشی به چند دسته تقسیم می شوند: اول افکت های کلیپ مذهبی که تنوع بی نظیری را در میان آن ها می بینید، دوم فیلترهای رنگی، و سوم ابزاری مثل برش زدن ویدیو و اضافه کردن بک گراند و متن و موزیک که جزو امکانات رایج ویرایشگرهای ویدیو به شمار می روند.


اما از بین تمام ابزار ویرایشی Vizmato، جالب ترین آن ها و چیزی که بیشتر از سایر امکانات روی آن تمرکز شده افکت های ویدیویی هستند. با نصب این اپ فوق العاده بیشتر از 40 افکت ویدیویی در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید از ویدیوهای ساده، فیلم های موزیکال جذاب و تمام عیار بسازید.


اسلوموشن، بر عکس کردن ویدیو، تند کردن ویدیو، زوم، تغییر رنگ، چرخش فرفره ای صفحه، پیکسلی شدن، لرزیدن، افکت انفجار و ... فقط بخشی از افکت های جذاب Vizmato هستند که خوشبختانه به بخش زیادی از آن ها می توانید به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته چند مورد پولی هم در میان آن ها پیدا می شود که با پرداخت درون برنامه ای قابل آزاد شدن هستند.



تنوع خوب فیلترها، افکت ها و ابزار ویرایشی در Vizmato را در کمتر ویرایشگر ویدیوی دیگری مشاهده خواهید کرد.

در درجه بعدی، فیلترهای زنده ویدیویی Vizmato را باید یکی از جذاب ترین قابلیت های آن به شمار بیاوریم. هر چند این فیلترها تنوع زیادی ندارند، اما شاید همین تعداد کم هم بتوانند در جلب رضایت شما موفق باشند.


با نصب Vizmato می توانید در شبکه اجتماعی آن هم فعالیت کنید. کلیپ مذهبی که ساخته اید، همگی در بخشی به نام اکسپلور (مشابه اینستاگرام) قابل اشتراک گذاری هستند تا هم دیگران از آثارتان لذت ببرند و هم شما بتوانید با تماشای کارهای دیگران از آن ها الگو بگیرید. البته خود Vizmato هم چند ویدیو به طور پیش فرض در بخش پیشنهاداتش ارائه کرده تا بتوانید فیلترهای گوناگون اپ را روی آن ها امتحان کنید.


شاید بتوان گفت تنها نکته منفی که در این ویرایشگر تصویر می بینید، نبود امکاناتی مثل تعیین ابعاد کادر و رزولوشن تصویر و تنظیم روشنایی است که باعث شده برای ویرایش ویدیو نتوانید فقط روی Vizmato تکیه کنید و به اپ های دیگر هم احتیاج داشته باشید. البته افزودن واترمارک به خروجی ها هم موضوعی است که شاید به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیاید.


اما در مجموع می توانیم بگوییم که Vizmato از آن دست ویرایشگرهای ویدیویی است که به خاطر فیلترهای متنوع، قابلیت های اجتماعی و صد البته رابط کاربری خوب و ساده، اکثر افراد از کار با آن لذت می برند.


توجه داشته باشید کلیپ مذهبی که نسخه اندروید Vizmato فعلا در فاز بتاست، بنابراین طبیعی است که در آن به باگ های ریز و درشتی بر بخورید. هر چند در تستی که انجام دادیم عملکرد نسبتا پایداری را از اپلیکیشن مشاهده کردیم که با توجه به سابقه خوب توسعه دهنده در ارائه نسخه iOS شک نداریم که نسخه نهایی اپلیکیشن در اندروید هم با موفقیت و استقبال کاربران مواجه خواهد شد.


نسخه اندروید Vizmato را می توانید همین حالا از گوگل پلی یا لینک کمی انتهای مطلب دانلود نمایید.

برچسب ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 آذر 1399 ] [ 17:39 ] [ علی ]

[ ]

وصیت نامه شهدا انقلابی

یا حسین

بسم رب الشهدا

وصیت نامه شهدا انقلابی

خدایا هنگامی‌که این نوشته را تحت عنوان وصیت‌نامه می‌نویسم بار سنگین گناه بر قلبم سنگینی می‌کند.


می‌دانم که از کثرت گناه‌ای خدای بزرگ شایسته شهادت نیستم اما به لطف و رحمت بی‌کرانت و بخشش بی‌اندازه‌ات امیدوارم.


خدایا من می‌دانم که بنده جاهل هستم اما این را می‌دانم که فضای رختخواب برایم تنگ و مردن در آن بسی برایم ننگ آورتر خواهد بود، پس تو ای معبود دلها ای یاور بی‌پناهان مرا دریاب و از این زندگی فانی نجاتم بخش که جز معصیت و گناه چیزی نیست آن چنان که خود در قرآن فرموده‌ای (و ما الحیوه الدنیا الا لهو و لعب)دنیا جز بازیچه کودکان و هوسرانی بیخردان هیچ نیست،

خدایا از این دنیا سرمایه و مالی ندارم که در راهت بدهم خدایا بحق زهرای اطهر(س)و آنهائیکه در راهت شهید شده‌اند تو را سوگند می‌دهم که این جان ناقابل حقیر را قبول فرموده تا در صراط مستقیم و با احمقترین دشمنانت ریخته شود.


ای ملت عزیز ایران الان وقت امتحان است البته عده‌ای امتحان خویش را پس داده‌اند ولی هنوز امتحان نهایی نرسیده است چون به انتهای راه خیلی داریم اما خوشا به‌حال آنهایی‌که از امتحان الهی در می‌آیند و در محضر خدای تعالی سرفراز هستند.


وای بحال آنان که جذب دنیا شدند و غافل از این راه.


ای خوبان خدا و ای کسانی‌که در هر وقت و هر زمان مطیع خدای متعال هستید در حق ما و آنان‌که غافلند دعا کنید که حق تعالی نجات دهد ماها را.


همه ما محتاج خدا هستیم اگر خدا دست محبت و کرامت را از ما بردارد در همان آن واحد سقوط و به درک اسفل السافلین خواهیم پیوست بیشتر حرف بنده به آنانست که هنوز بعد از چند سال انقلاب و جنگ به حقانیت جمهوری اسلامی و رهبری حضرت امام پی نبرده‌اند و غافل از آن هستند که خدای بزرگ این نعمت را از ما بگیرد و در صورتی‌که دنیا آرزوی این نعمت را می‌کشد پس ای ملت عزیز و بزرگ ایران قدر این نعمت الهی را بدانید چنانکه تا بحال دانسته‌اید و می‌دانید از رهنمودهای پیامبرگونه امام به نحو احسن استفاده کنند و ایشان را یاری کنید که یاری کرده‌اید.


خدا می‌داند که شما ملت شریف ایران مثل اهل کوفه نیستید که امام حسین (ع)را دعوت کردند ولی او را یاری کردند.


و اما پیام عبد ذلیل خدا بر حافظین حدود الله یعنی پاسداران حریم الهی، شیران روز و زاهدان شب، آنانکه تا آخرین قطره خون در سنگرها می‌ایستند و برعلیه ستمگران شرق و غرب و دست نشاندگان آنها ستیز می‌کنند.


آنچه که خیلی مهم است این عزیزان حفظ کنند وحدت و اخوت است که بزرگترین منبع در رشد معنویات است.


قرآن بخوانید و دیگر اینکه برادران سعی کنند در عمل پاسدارن حریم قرآن و انقلاب باشید نه شعار تا زمانی‌که منافع ما در خطر نیست بگوئیم اسلام و انقلاب و ادعا کنیم که پیرو خط امام و حزب الهی هستیم ولی زمانی‌که لازم باشد در صحنه و میدان‌های جنگ باشیم میدان‌های مبارزه را خالی بگذاریم باید سعی کنیم دنباله‌رو خط سرخ شهیدان عزیز و والامقام بخصوص سالار شهیدان امام حسین (ع)باشیم که خدای نکرده از پای درآئیم و منافقین و دشمنان اسلام را شاد کنیم.

وصیت نامه شهدا

و به خانواده معظم شهدا قول می‌دهم که تا آخرین نفس راه عزیزان از دست رفته و شهدای آنها را ادامه خواهیم داد و سنگرهای خالی آنها را پر خواهیم کرد تا آنکه یا شهید بشویم یا به پیروزی نهایی برسیم.


وصیت من به پدر و مادرم: پدرو مادر عزیزم مخصوصاٌ پدر بزرگوارم می‌دانم که زحمات بسیاری برایم کشیدید و در قبال این زحمات شما کاری انجام نداده‌ام از پدر و مادر عزیزم خیلی تشکر می‌کنم که مرا در یافتن راه حق و صراط مستقیم کمک کرده.اید.


از مادرم می.خواهم که اگر شهید شدم بجای من از همسایگان و اقوام معذرت خواهی کند که اگر از دست این حقیر نارضایتی دارند مرا حلال کنند.


از برادرانم محسن، محتبی، مصطفی عزیز می‌خواهم که در خدمت اسلام باشید. قرآن بخوانید و تقوی را پیشه کنید و عبادت و اطاعت خدا را به نحو احسن انجام دهند و از خواهرانم می‌خواهم که واجبات الهی را بخوبی انجام دهند و نماز را به وقت بخوانند تقوی را پیشه کنند و حجاب اسلامی را رعایت کنند و در مرگم نیز چون زینب (س)مقاومت کنند و پیام رسان خون شهدا باشند.


همسر عزیزم سلام علیکم: می‌دانم آنچه که اسلام فرموده نتوانستم در حق شما ادا و رفتاری که پسند شما باشد انجام دهم از اینکه هرگونه در حق شما کوتاهی کردم معذرت می‌خواهم و امیدوارم اگر مسئله‌ای از این حقیر در دل دارید ببخشید و برایم دعا کنید.

وصیت نامه شهدا انقلابی

شهید محمد بیات در سال 1364 در عملیات والفجر 8 منطقه فاو به درجه شهادت نائل شدند.


انتهای پیام

برچسب ها: وصیت نامه شهدای مدافع حرم , وصیت نامه شهدا درباره حجاب , وصیت نامه شهدای شاخص , وصیت نامه شهدای انقلاب , وصیت نامه شهدا درباره نماز , وصیت نامه شهدای دانش آموز , وصیت نامه تاثیرگذار شهید , دانلود وصیت نامه شهدا , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 آذر 1399 ] [ 16:42 ] [ علی ]

[ ]

روش های ساخت کلیپ مذهبی

روش ساخت کلیپ مذهبی

رونق یک کسب و کار اینترنتی به معنای جذب مشتری بیشتر از فضای مجازی ، فروش بیشتر و کسب درآمد بالاتر از طریق موتورهای جستجو ، شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین می باشد. در شرایطی که شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارهای سنتی را با مشکلا جدی روبرو کرده ، راه اندازی یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی ، سئو سایت ، فعالیت در اینستاگرام و… می تواند مشتریان و مخاطبین بیشماری را برای شما تامین نماید. در این مطلب بهترین روش هایی که می تواند در رونق کسب وکارهای آنلاین تاثیر فوق العاده ای داشته باشد را توضیح می دهیم.


به یاد داشته باشید که راه اندازی یک وب سایت ، تنها یک قدم در مسیر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است ، پس از آن شما باید با روش های بازاریابی آنلاین مثل سئو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، لینک سازی ، بنرهای تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ ، وب سایت خود را به بهترین نحو در معرض دید کاربران قرار دهید تا به فروش و کسب درآمد اینترنتی امید داشته باشید.


کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی به فعالیت های تجاری گفته می شود که در فضای مجازی و با استفاده از قابلیت های اینترنت انجام می شوند. این فعالیتها می تواند از طریق شبکه های اجتماعی باشد یا موتورهای جستجو و یا از طریق ایمیل. کسب وکار اینترنتی شاخه ای از تجارت الکترونیک است که فقط به اینترنت محدود می شود.


طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی ، بهینه سازی و سئو سایت ، راه اندازی یک صفحه فروش یا ارائه خدمات در اینستاگرام و فیسبوک ، کسب درآمد از طریق سئو ، کسب درآمد از طریق یوتیوب ، انواع خدمات آنلاین ، همگی روش هایی برای کسب درآمد در فضای مجازی هستند. در این نوع تجارت ، شما در بستر اینترنت ، بازاریابی می کنید ، مشتریان شما همگی از فضای مجازی با محصولات یا خدمات شما آشنا می شوند ، ولی فرآنید دادوستد و نقل و انتقال پول می تواند هم در اینترنت و از طریق درگاه پرداخت و هم بصورت سنتی انجام شود.


بهترین کلیپ مذهبی اقدامات برای رونق کسب و کار در دوران کرونا

متاسفانه با شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از کسب و کارهای سنتی آسیب دیده اند و تمایل عموم مردم به خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه ها کاهش یافته است. اما در عوض وب سایتها ، فروشگاه های اینترنتی و به طور کلی صنایعی که از طریق اینترنت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کردند ، به دلیل تمایل بیشتر به خرید اینترنتی در دوره اپیدمی کرونا ، حتی توانسته اند سود و فروش خود را افزایش دهند.


باتوجه به اینکه یک سال از شیوع کرونا در ایران می گذرد و به نظر می رسد این شرایط تا ماه های بعد نیز ادامه خواهد داشت ، بهترین اقدام برای رونق کسب و کار سنتی ، ورود به اینترنت و راه اندازی وب سایت و ایجاد شرایط کسب و کار اینترنتی می باشد.


بسیاری از روش های بازاریابی انلاین ، مثل تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات گوگل ، تبلیغات در سایت های پربازدید ، اگرچه هزینه بالایی دارند ، اما شما را با طیف وسیعی از کاربران مواجه می کنند که با انتخاب صحیح روش و کانال تبلیغاتی خود می توانید مشتریان بیشماری را جذب نمایید.


اما کم هزینه ترین اقدام برای ورود به تجارت اینترنتی ، طراحی سایت و سپس بهینه سازی و سئو سایت می باشد تا با ارتقا رتبه در گوگل ، در بلندمدت و با کمترین هزینه ممکن ، بیشترین مخاطب را بدست آورید. طبق آمار ، تعداد جستجوها و استفاده کاربران از موتور جستجوی گوگل پس از شیوع کرونا ، نه فقط در ایران بلکه در سرتاسر جهان رشد چشمگیری داشته که ناشی از کاهش تمایل افراد برای مراجعه حضوری به خرید می باشد.


روش های بازاریابی آنلاین برای کسب و کار بهتر برای کلیپ مذهبی

اینترنت مملو از کاربرانی است که به دنبال محصولات ، خدمات و اطلاعات مورد نظر خود می گردند. شما هر روشی را که امتحان کنید بر مخاطبان شما افزوده می شود. اما چند نکته را باید بدانید! اولا اینکه بهترین روش و متناسب با کسب وکار یا محصولات خود را انتخاب کنید. چه روشی بیشتر به شما کمک می کند؟ دوم ، مشتریان هدف خود را بیابید. مشتریان بالقوه شما ، به چه شکل ، محصولات یا خدمات مشابه شما را در اینترنت پیدا می کنند؟ از طریق جستجو در گوگل ؟ یا شبکه های اجتماعی ؟ مشتریان شما چه کسانی هستند؟ چه رده سنی دارند؟ محصولاتی که ارائه می دهید برای بزرگسالان ارائه می شود یا کودکان؟ برای اینکه بتوانید بهترین روش بازاریابی آنلاین برای رونق کسب و کار خود را بیابید ، باید به ده ها سوال این چنینی پاسخ دهید.


در هر حال ، می توان گفت با هر روش و تکنیکی که اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید ، به دلیل توسعه اینترنت در سرتاسر دنیا و افزایش کاربران اینترنتی ، صد در صد تعداد مشتریان بیشتری نسبت به کسب و کار سنتی بدست می آورید. فضای مجازی یک جهان بی پایان از کاربران و مشتریان بالقوه است. با راه اندازی یک تجارت اینترنتی ، شما نه تنها به کاربرانی در شهر و کشور خود بلکه به مشتریان بین المللی نیز دسترسی دارید.

برچسب ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 آذر 1399 ] [ 11:35 ] [ علی ]

[ ]

دریافت تصاویر مذهبی

تصاویر مذهبی هر ساله همزمان با رونمایی از لایحه بودجه، یکی از پرسش‌هایی که افکار عمومی میل دارد پاسخ آن را بداند، این است که چه بودجه‌ای برای نهادهای مذهبی و فرهنگی کشور، تعیین شده است. در این گزارش و اینفوگرافی همراه با آن، بودجه ۲۳ نهاد، از مرکز خدمات حوزه علمیه گرفته تا سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش مردم سالاری آنلاین، در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال ۹۹، بودجه سازمان صدا و سیما ۱۷۴۵ میلیارد تومان تعیین شده است. با این که دولت از نظر تحقق درآمدها در سال آینده در مضیقه قرار دارد، اما بودجه صدا وسیما نسبت به میزان مصوبِ سال ۹۸ کاهش قابل توجهی نیافته است. میزان بودجه صدا و سیما در قانون بودجه سال جاری، ۱۸۴۲ میلیارد تومان بوده است. در بین ۲۳ نهاد فرهنگی و مذهبی که مردم سالاری آنلاین بررسی کرده‌، بیشترین بودجه در لایحه بودجه ۹۹ متعلق به صدا و سیما است.

در لایحه بودجه ۹۹، بودجه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ۷۹۹ میلیارد تومان تعیین شده است. در قانون بودجه سال جاری، بودجه این نهاد ۶۹۸ میلیارد تومان بوده و دولت برای سال آینده بودجه آن را ۱۴ درصد افزایش داده است. سازمان تبلیغات اسلامی نیز در جایگاه سوم دستگاه‌های تصاویر مذهبی و فرهنگی با بیشترین بودجه قرار دارد و بودجه ان ۵۱۴ میلیارد تومان تعیین شده است.

شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز در سال ۹۹ همچنان بودجه چندصد میلیارد تومانی خواهد داشت. بودجه این نهاد در لایحه پیشنهادی دولت، ۳۴۵ میلیارد تومان تعیین شده است. برای جامعه المصطفی العالمیه که در ۶۰ کشور دنیا، شعبه‌های خود را دایر کرده است نیز در لایحه دولت، بودجه ۳۰۸ میلیارد تومانی تعیین شده است. بودجه مصوب این نهاد در قانون بودجه سال ۹۸، ۳۰۳ میلیارد تومان بوده و برای سال آینده بودجه آن، ۵ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

در جایگاه ششم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار دارد که بودجه آن ۲۳۰ میلیارد تومان تعیین شده است. این سازمان در سال ۷۴ تأسیس شده و مسئولیت ان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور است. شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران نیز به پیشنهاد دولت در سال آینده بودجه ۱۹۲ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جایگاه هشتم قرار دارد و بودجه آن در سال آینده، ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد بود. نسبت به سال جاری، بودجه این نهاد مذهبی تغییری نکرده است. شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان نیز در سال آینده، بودجه ۸۵ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد. در جایگاه دهم نیز سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دارد که بودجه حدوداً ۵۴ میلیارد تومانی برای آن تعیین شده است. موارد فوق، ده نهاد فرهنگی و مذهبی هستند که بنا به بررسی‌های مردم سالاری آنلاین، بالاترین بودجه را در سال آینده خواهند داشت.


بودجه سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی شناخته‌شده

نهادهای فرهنگی و تصاویر مذهبی شناخته شده دیگری وجود دارند که در سال آینده هر کدام، چند ده میلیارد تومان بودجه می‌گیرند. به عنوان مثال، بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت در سال ۹۹، به ترتیب ۴۴ و ۴۰ میلیارد تومان است.

برای مجمع جهانی تقریب مذاهب نیز در سال ۹۹، بودجه ۳۲ میلیارد تومانی تعیین شده است. این نهاد مذهبی در سال ۱۳۶۹ تأسیس شده است. بودجه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز ۳۱.۵ میلیارد تومان تعیین شده است. این نهاد در سال ۱۳۷۲ تأسیس شده است.

موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی نیز در سال ۹۹ بودجه ۳۱ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد. بودجه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز کمی کمتر و ۲۹.۵ میلیارد تومان است. بودجه فرهنگستان زبان و ادب فارسی که رئیس آن غلامعلی حداد عادل است نیز ۲۸.۶ میلیارد تومان تعیین شده است.

بودجه موسسه نشر آثار حضرت امام نیز در سال آینده ۲۶.۶ میلیارد تومان خواهد بود. موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی نیز که مصباح یزدی رئیس آن است، بودجه حدوداً ۲۰ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد. بودجه تعیین‌شده برای ستاد اقامه نماز، که رئیس آن حجت‌الاسلام محسن قرائتی است نیز ۱۷.۶ میلیارد تومان است.


اینفوگرافی زیر بودجه پیشنهادی دولت برای ۲۳ نهاد مذهبی و فرهنگی در سال ۹۹ را نمایش می‌دهد.تصاویر مذهبی

برچسب ها: تصاویر مذهبی کودکانه , تصاویر مذهبی 4k , تصاویر مذهبی پس زمینه گوشی , تصاویر مذهبی با کیفیت , تصاویر مذهبی متحرک , تصاویر مذهبی پروفایل , تصاویر مذهبی برای پروفایل , تصاویر مذهبی محرم , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 آذر 1399 ] [ 10:59 ] [ علی ]

[ ]

آموزش دانلود عکس مذهبی

در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه دانلود عکس مذهبی خود را از اپلیکیشن گوگل فوتوز به رایانه یا لپ تاپ تان منتقل کنید.


همان طور که می دانید، گوگل فوتوز برنامه اشتراک گذاری و ذخیره عکس از گوگل است. کمپانی گوگل بروزرسانی های خوبی برای این برنامه ارائه نموده و این برنامه این روزها توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و جزو اپ های محبوب شناخته شده است.




ممکن است برای شما هم این سئوال پیش بیاید که عکس هایی که در گوگل فوتوز قرار دارند، چگونه می توانیم به سیستم کامپیوتری مان منتقل کنیم؟ باید به شما بگوییم خیلی کار سختی نیست. براحتی می توانید این کار را انجام دهید. مراحل ذیل را طی کنید تا بتوانید عکس های گوگل فوتوز را روی رایانه یا لپتاپ تان ذخیره نمایید.




مرحله اول : به صفحه گوگل فوتوز در کامپیوتر خودتان بروید. برای این کار به سادگی در مرورگر آدرس photos.google.com را تایپ کنید تا وارد گوگل فوتوز شوید. سپس دکمه Enter را فشار دهید. اگر قبلا وارد حساب کاربری ایمیل خود شده اید دیگر نیازی نیست در سیستم لاگین کنید.




دانلود عکس مذهبی گوگل فوتوز, آموزش کار با گوگل فوتوز

ذخیره عکس از گوگل فوتوز




مرحله دوم : در این صفحه عکس های مختلفی را خواهید دید. از بین تصاویری که به شما نشان داده شده است، یکی را انتخاب کنید. تصویری را انتخاب کنید که می خواهید آن را دانلود نمایید. می توانید در بین گالری های مختلفی که دارید،تصویری را انتخاب و روی آن کلیک کنید.



2 راه برای حذف دکمه‌ی Shutdown از صفحه‌ی ورود به ویندوز

افزايش كارايي ويندوزبااستفاده ازسرويسها


عکس های گوگل فوتوز, آموزش کار با گوگل فوتوز

آموزش دانلود کردن عکس از Google photo روی رایانه




مرحله سوم : روی آیکون 3 نقطه (⋮) در بالای صفحه گوشه سمت راست کلیک کنید.

آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر




دانلود عکس مذهبی گوگل فوتوز, آموزش کار با گوگل فوتوز

انتقال عکس های خود از اپلیکیشن گوگل فوتوز به رایانه یا لپ تاپ




مرحله چهارم : وقتی روی علامت سه نقطه کلیک کنید، عبارت دانلود را در بین گزینه های موجود خواهید دید. روی عبارت دانلود یا Download کلیک کنید. به سادگی می توانید با کلیک کردن روی این گزینه تصویر مورد نظر را دانلود نمایید.




به همین سادگی توانستید عکس های موجود در گوگل فوتوز را در رایانه خود دانلود نمایید. نکته مهم این است که شما قبلا در مرورگر باید وارد حساب کاربری ایمیل خود شده باشید تا وقتی وارد صفحه گوگل فوتوز می شوید بتواند عکس ها را به شما نشان دهد. ایمیل شما باید همانی باشد که روی گوگل فوتوز با آن لاگین کرده اید.

برچسب ها: دانلود عکس مذهبی با کیفیت , دانلود عکس مذهبی برای وضعیت واتساپ , عکس مذهبی برای پروفایل واتساپ , عکس مذهبی امام حسین , عکس مذهبی برای تصویر زمینه , عکس مذهبی , پروفایل امام زمان , عکس مذهبی دخترانه , دانلود عکس مذهبی با کیفیت فول اچ دی , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 آذر 1399 ] [ 1:03 ] [ علی ]

[ ]

زیبا ترین کلیپ مذهبی

کلیپ مذهبی خدا را فقط نباید دانست، باید خدا را نوشید. باید خدا را چشید. باید خدا حس کرد. باید خدا را مصرف کرد. باید از خدا لذّت برد!

حسّ لرزش یک دختر و پسر جوان که در آستانۀ آشنایی و عاشقی هستند این حس چه لرزش زیبایی را در وجود انسان ایجاد می‌کند؟ خدا این حس را برای تجربه به بشر داده است تا کمی از حسّ ملاقات خدا هنگام پرستش را تصوّر بتواند بکند که چیست. منتها این حسّ نزدیک شدن یک زن و مرد، یک دختر و پسر، یک دو جنس مخالف، عاطفی و پاک و عاشقانه که باشد یک‌بار است، فوقش دوبار است، بیش از آن به هرزگی کشیده می‌شود یا به تکراری بودن و یا به دشمنی منجر می‌شود. ولی آن حس دائماً تازه می‌شود. حسّ پرستش زیباترین و هیجان‌انگیزترین حسّی است که یک انسان زن و مرد می‌تواند تجربه کند.

شما یک مدتی دستور گوش کنید این حسّ پرستش در تو بیدار می‌شود. به‌جای کلمۀ «دوستت دارم، عشق منی تو»، کلمات بالاتری روزگاران در تو متولّد خواهد کرد و این اوج شکوفایی است! مثل این کلمه، «تو را می‌پرستم. می‌پرستمت»؛ چیزی فوق دوست داشتن. هیچ‌وقت کودک که محتاج آغوش مادر است، هیچ‌وقت کودک که مأنوس با مادر است، تا از مادر جدایش می‌کنی وحشت‌زده گریه می‌کند، نمی‌تواند بگوید مادر تو را دوست دارم. فوق دوست داشتن است. فرصت گفتن دوستت دارم نیست.

کلیپ مذهبی

من تو را مادر و تمام. ادعیه همه اینگونه هستند. بچه اگر بخواهد عاشقانه با پدر و مادر خودش حرف بزند یک کلمه بیشتر حرف ندارد برای زدن. آن هم می‌گوید مامان با من قهر نکن. ادعیه پر است از این سخن که خدایا با من قهر نکن. خدایا مرا به عذابت مبتلا نکن. تا به او چشم نگویی، تا دستورش را اجرا نکنی، به این حسّ پرستش نمی‌رسی. از حسّ پرستش بالاتر هم داریم؟ بله.

یک‌جایی ما جرأت کردیم دربارۀ این حسّ دوم صحبت بکنیم. بعد دوستان رسانه می‌آمدند ضبط می‌کردند یک سی جلسۀ ماه رمضان بود. فردایش می‌گفتند حاج آقا دیروزی را نشد ما پخش بکنیم. اگر بشود بعضی از این کلمات را استفاده نکنید ما بتوانیم پخش بکنیم. می‌گفتم آخر من موضوعم این است! چه‌کار باید بکنم؟ حسّ مملوک بودن، عبد بودن، بنده بودن و فارسیِ تمام آن که دوستان رسانه می‌گفتند این را نگو، برده بودن. خدایا من می‌خواهم بردۀ تو باشم.

عبد یعنی برده! عبد یعنی مملوک! رسول خدا عبد است! مالک دارد! مال اوست! اجازه ندارد دربارۀ فردا سخن بگوید مگر اینکه بگوید ان‌شاءالله. اگر مالک من و صاحب من خواست. عبد یعنی تو مال او هستی! او تعیین می‌کند چه زمانی حیات تو قطع بشود و کسی از او نمی تواند سؤال بکند. عبد یعنی مملوک. او می داند چه به تو داده است، چه به تو نداده است. عبد یعنی من راضی هستم از خدا؟ من حق ندارم بخواهم راضی باشم یا راضی نباشم! من کی هستم که بخواهم راضی باشم یا راضی نباشم؟ من مال او هستم!

یک حسّی در انسان هست مثل کودکی که می‌خواهد مال بابا و مامانش باشد، که آدم را متعلّق به یک مولا می‌کند. آن روی سکۀ عبد یعنی ابرقدرت. می‌فرماید: «أطِعنی حَتّی أَجعَلَکَ مَثَلی»؛ اطاعت کن از من تا مانند من بشوی. مانند خدا بشوی! مانند خدا بشوی! مانند خدا بشوی! کُن فَیَکون بکنی. به رضایت تو زمین و زمان زیر و زبر می‌شود! به اخم تو به قهر تو، هستی نابود می‌شود. مانند من خواهی شد! «فی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلیکٍ مُقْتَدِرٍ». نزد من! پیش من! روی صندلی‌ای که من نشستم خواهی نشست. عبد یعنی این.

چه کسی دوست ندارد عبد بشود؟ کسی که نمی‌خواهد مانند خدا ابرقدرت بشود! کسی که به قدرت‌های اندک و لذّت‌های پست و حیوانی رضایت داده است! کسی که نمی‌خواهد بر کائنات سوار بشود و سلطۀ بر عالم داشته باشد! او نیاز ندارد عبد بشود. او همین حیوانی که هست کافی است. حسّ پرستش، یعنی من نمی‌توانم ندانم در کائنات چه می‌گذرد. من نمی‌توانم گردانندۀ عالم نباشم! «فی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلیکٍ مُقْتَدِرٍ». در اتاق کارگردانی تو خدایا برای عالم هستی، می‌خواهم کنار دست تو بنشینم. دستیار کارگردان بشوم.

کلیپ مذهبی را ببینید

اطاعت انسان را شکوفا می‌کند، به اوج خودشکوفایی اگر رساند چه کار می‌کند؟ آدم حسّ عبودیت پیدا می‌کند. حسّ عبودیت اگر در کسی پیدا شد بی‌مولا می‌میرد. انس‌اش با مولاست. خدا را فقط نباید دانست، باید خدا را حس کرد. تا به او چشم نگویی، تا دستورش را اجرا نکنی، به این حسّ پرستش نمی‌رسی.

برچسب ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 آذر 1399 ] [ 0:45 ] [ علی ]

[ ]

کلیپ مذهبی کوتاه

یا حسین

ویرایش و ساخت کلیپ مذهبی با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor

شرکت سایبرلینک پس از حضور موفق خود در بازار نرم افزارهای ویندوز، ویرایشگر ویدئو قدرتمند اندروید را نیز عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سایبر لینک پس از حضور موفق خود در بازار نرم افزار سیستم عامل ویندوز، اکنون محصولات پر طرفدار خود مانند powerdvd و PowerDirector را برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه کرده است.



ویرایش و ساخت کلیپ مذهبی با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor


بدون اغراق باید گفت این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است و تمایز ویژه‌اش نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه این است که حتی افراد مبتدی هم قادرند فیلم‌های زیبایی را با آن تدوین کنند.


این نرم افزار تنها ویرایشگری است که از فیلم‌های 4k پشتیبانی می‌کند.


ویرایش و ساخت کلیپ مذهبی با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor ویرایش و ساخت فیلم با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor


ویرایش و ساخت فیلم با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor ویرایش و ساخت فیلم با دانلود نرم افزار بی نظیرPowerDirector Video Editor


به جز افکت‌های موجود در نرم افزار شما می‌توانید صدها هزار افکت رایگان را دانلود و به نرم افزار اضافه کنید. در یک کلام باید گفت این نرم افزار در بین ویرایشگرهای فیلم اندرویدی بی نظیر است.


از قابلیت‌های دیگر نرم افزار CyberLink PowerDirector


انتخاب از میان ده‌ها افکت حرفه‌ای برای اعمال بر روی ویدئوها

امکان اضافه کردن عکس و آهنگ به ویدئوهای خود

در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای حرفه‌ای در محیطی ساده

امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای خلق شده به روش‌های مختلف

پشتیبانی از فرمت‌های صوتی WAV, MP3, MP4, M4A, AAC

پشتیبانی از فرمت‌های تصویر JPEG, GIF, PNG, BMP, WebP

پشتیبانی از فرمت‌های ویدئویی H.263 (.3GP,.MP4,.MKV), H.264 AVC (.3GP,.MP4,.MKV), MPEG-4 SP (.3GP, MP4, MKV), VP8 (.MKV)

تغییرات نسخه ی v3.12.1:


اضافه شدن ده ها ویژگی جدید + بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات برنامه.



در ادامه می‌توانید کلیپ مذهبی کار با این نرم افزار را تماشا کنید.

برچسب ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی , حجاب مبلغ گرام ,

[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 5 آذر 1399 ] [ 22:49 ] [ علی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]