علمی کاربردی پژوهشی فنی

اتوکلاو

نمونه های ساخت کلیپ مذهبی

پروژه آماده افترافکت عیدفطرEid & Ramadan Intro

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کلیپ مذهبی

کیفیت : 1080*1920 حجم : مگابایت نیاز به پلاگین : دارد سازگار با افترافکت : Cc+ و بالاتر

به مناسبت عید فطر امروز برای شما عزیزان پروژه آماده مخصوص عید فطر با پشتیبانی از زبان فارسی را آماده کرده ایم.پروژه آماده افترافکت با نام Eid & Ramadan Intro محصولی از شرکت (Motionarry) بدون نیاز به هیچگونه پلاگین اضافی و قابل استفاده برای هیئت های مذهبی ، کانون های فرهنگی تبلیغاتی و کلیپ های مذهبی می باشد به همراه آموزش استفاده و جایگذاری پروژه ، این پروژه برای استفاده نیاز به پلاگین های TRAPCODE PARTICULAR VC ELEMENT 3D دارد .هم اکنون می توانید این پروژه حرفه ای و تجاری افترافکت را با لینک مستقیم از جلوه سرا دانلود کنید.

12

خرداد,1398

دانلود پروژه افترافکت امنیتی و پلیسی Secret Crime Investigation

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کلیپ مذهبی

کیفیت : 1080*1920 حجم :34 مگابایت نیاز به پلاگین : ندارد سازگار با افترافکت : CS5+ و بالاتر

اگر قصد ساخت فیلم ها یا کلیپ های پلیسی یا امنیتی را دارید این پروژه حرفه ای افترافکت کاملا مناسب شماست. این پروژه محصولی از شرکت videohive می باشد که توسط آن می توانید کلیپ های پلیسی ، امینیتی ، جنگی و موارد اینچنینی بسازید . تمامی چیزهایی که نیاز دارید مثل اثر انگشت ، نقشه محل ، اطلاعات هک و امینیت و . همه و همه در این پروژه موجود است .و از طرفی قابلیت جایگزینی تصویر و متن هم دارد . هم اکنون این محصول ارزشمند افترافکت تا از جلوه سرا با لینک مستقیم دانلود کنید.

09

خرداد,1398

دانلود پروژه مذهبی افترافکت رمضان مبارک Videohive Ramadan Mubarak V2

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کیفیت : 4K حجم : 309مگابایت نیاز به پلاگین : ندارد سازگار با افترافکت : CS5+ و بالاتر

دانلود پروژه آماده افترافکت با نام Videohive Ramadan Mubarak V2 محصولی از شرکت ویدئوهایو (Videohive )بدون نیاز به هیچگونه پلاگین اضافی و قابل استفاده در موضوعاتی همانند : ماه مبارک رمضان ، مذهبی ، به همراه آموزش استفاده و جایگذاری پروژه ، با کیفیت 4k هم اکنون می توانید این پروژه حرفه ای و تجاری افترافکت را با لینک مستقیم از جلوه سرا دانلود کنید.

02

خرداد,1398

دانلود پروژه آماده افترافکت رمضان VIDEOHIVE RAMADAN ANIMATION

جلوه سرا افترافکت پروژه حماسی و مذهبی افترافکت Tags: aftereffect

کیفیت : 1080*1920 حجم :10 مگابایت نیاز به پلاگین : ندارد سازگار با افترافکت : CS6+ و بالاتر

کلیپ مذهبی

با توجه به این که این روزها در ایام مبارک رمضان قرار داریم نیاز به پروژه های آماده مذهبی و رمضان بیش از پیش احساس می شود از همین رو امروز برای شما عزیزان پروژه رمضان با سبکی متفاوت و موشن گرافیک را آماده کرده ایم که می توانید برای کانون ها مذهبی برنامه های کودکانه و موارد اینچنینی از آن استفاده نمایید هم اکنون این پروژه حرفه ای افترافکت که دارای فوتیج های مذهبی و جذاب نیز می باشد را از جلوه سرا دانلود کنید.

برچسب ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 آذر 1399 ] [ 10:05 ] [ علی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]