علمی کاربردی پژوهشی فنی

اتوکلاو

روش های خاص کلیپ مذهبی

بگذارید در همین ابتدا اعترافی بکنم. پیش از نصب و تجربه Vizmato با خود می گفتم که "این هم یک ویرایشگر ویدیوی تکراری دیگر است" و حقیقتا انتظار چیز غافلگیر کننده ای را نداشتم. اما پنج دقیقه کار با اپلیکیشن کافی بود تا بدانم که بسیار عجولانه قضاوت کرده ام.


Vizmato هر آن چه از یک اپلیکیشن ویدیو کلیپ مذهبی ساز ایده آل انتظار دارید را برآورده کرده؛ یک ویرایشگر ویدیوی فوق العاده خوش ساخت با افکت های متنوع که حتی آماتورترین افراد هم به سادگی با آن ارتباط برقرار می کنند.


محصول تحسین شده تیم Global Delight Technologies بعد از گردآوری بیش از 4 میلیون طرفدار در پلتفرم iOS، حالا به صورت بتا روی پلتفرم اندروید هم منتشر شده تا افراد بیشتری بتوانند شانس تجربه امکانات هیجان انگیز آن را داشته باشند.



در Vizmato می توانید به هر ثانیه از کلیپ افکت های مختلفی اضافه کنید، و چندین ویدیو را به سادگی یک اشاره به هم بچسبانید.

Vizmato در قالب کلی تفاوتی با ویرایشگرهای دیگر ندارد. یا می توانید در لحظه و با فیلترهای زنده ویدیو ضبط کنید، یا اینکه به ویرایش ویدیوهای ذخیره شده در گالری بپردازید. وجه تمایز این اپلیکیشن با بسیاری از ویرایشگرهای دیگر اینجاست که یک سری قابلیت اجتماعی هم دارد؛ در واقع می توانید Vizmato را اینستاگرامی در نظر بگیرید که امکانات ویرایشی بسیار بیشتری به شما ارائه می کند.


این امکانات ویرایشی به چند دسته تقسیم می شوند: اول افکت های کلیپ مذهبی که تنوع بی نظیری را در میان آن ها می بینید، دوم فیلترهای رنگی، و سوم ابزاری مثل برش زدن ویدیو و اضافه کردن بک گراند و متن و موزیک که جزو امکانات رایج ویرایشگرهای ویدیو به شمار می روند.


اما از بین تمام ابزار ویرایشی Vizmato، جالب ترین آن ها و چیزی که بیشتر از سایر امکانات روی آن تمرکز شده افکت های ویدیویی هستند. با نصب این اپ فوق العاده بیشتر از 40 افکت ویدیویی در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید از ویدیوهای ساده، فیلم های موزیکال جذاب و تمام عیار بسازید.


اسلوموشن، بر عکس کردن ویدیو، تند کردن ویدیو، زوم، تغییر رنگ، چرخش فرفره ای صفحه، پیکسلی شدن، لرزیدن، افکت انفجار و ... فقط بخشی از افکت های جذاب Vizmato هستند که خوشبختانه به بخش زیادی از آن ها می توانید به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته چند مورد پولی هم در میان آن ها پیدا می شود که با پرداخت درون برنامه ای قابل آزاد شدن هستند.



تنوع خوب فیلترها، افکت ها و ابزار ویرایشی در Vizmato را در کمتر ویرایشگر ویدیوی دیگری مشاهده خواهید کرد.

در درجه بعدی، فیلترهای زنده ویدیویی Vizmato را باید یکی از جذاب ترین قابلیت های آن به شمار بیاوریم. هر چند این فیلترها تنوع زیادی ندارند، اما شاید همین تعداد کم هم بتوانند در جلب رضایت شما موفق باشند.


با نصب Vizmato می توانید در شبکه اجتماعی آن هم فعالیت کنید. کلیپ مذهبی که ساخته اید، همگی در بخشی به نام اکسپلور (مشابه اینستاگرام) قابل اشتراک گذاری هستند تا هم دیگران از آثارتان لذت ببرند و هم شما بتوانید با تماشای کارهای دیگران از آن ها الگو بگیرید. البته خود Vizmato هم چند ویدیو به طور پیش فرض در بخش پیشنهاداتش ارائه کرده تا بتوانید فیلترهای گوناگون اپ را روی آن ها امتحان کنید.


شاید بتوان گفت تنها نکته منفی که در این ویرایشگر تصویر می بینید، نبود امکاناتی مثل تعیین ابعاد کادر و رزولوشن تصویر و تنظیم روشنایی است که باعث شده برای ویرایش ویدیو نتوانید فقط روی Vizmato تکیه کنید و به اپ های دیگر هم احتیاج داشته باشید. البته افزودن واترمارک به خروجی ها هم موضوعی است که شاید به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیاید.


اما در مجموع می توانیم بگوییم که Vizmato از آن دست ویرایشگرهای ویدیویی است که به خاطر فیلترهای متنوع، قابلیت های اجتماعی و صد البته رابط کاربری خوب و ساده، اکثر افراد از کار با آن لذت می برند.


توجه داشته باشید کلیپ مذهبی که نسخه اندروید Vizmato فعلا در فاز بتاست، بنابراین طبیعی است که در آن به باگ های ریز و درشتی بر بخورید. هر چند در تستی که انجام دادیم عملکرد نسبتا پایداری را از اپلیکیشن مشاهده کردیم که با توجه به سابقه خوب توسعه دهنده در ارائه نسخه iOS شک نداریم که نسخه نهایی اپلیکیشن در اندروید هم با موفقیت و استقبال کاربران مواجه خواهد شد.


نسخه اندروید Vizmato را می توانید همین حالا از گوگل پلی یا لینک کمی انتهای مطلب دانلود نمایید.

برچسب ها: کلیپ مذهبی برای وضعیت واتساپ , کلیپ مذهبی جدید , کلیپ مذهبی زیبا برای وضعیت , کلیپ مذهبی کوتاه , کلیپ مذهبی اهل سنت , کلیپ مذهبی موبایل , کلیپ مذهبی حجاب , مبلغ گرام ,

[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 6 آذر 1399 ] [ 17:39 ] [ علی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]